Battalgazi Belediye Meclisi, Temmuz ayı olağan toplantısını Belediye Başkanı Bayram Taşkın başkanlığında Belediye Meclis Toplantı Salonu’nda gerçekleştirdi. Gündemin öne çıkan maddelerinden biri olan encümen seçimi, gizli oylama ile yapılırken, mevcut encümen üyesi Seyit Ahmet Taşır’ın görevinden istifa ettiği açıklandı. İstifanın, bazı meclis üyeleri ve görevlilerle yaşanan uyuşmazlıklardan kaynaklandığı iddiaları toplantıya damga vurdu. Yapılan oylamada, tek aday olan Adil Demirel, kullanılan 28 oyun, 24’ünü alarak Battalgazi Belediyesi’nin yeni encümen üyesi seçildi.
UYUŞMAZLIK İDDİALARI GÜNDEMDE
Battalgazi Belediye Meclisi’nin Temmuz ayı toplantısı, encümen değişikliği ile hareketli geçti. Toplantıda, Seyit Ahmet Taşır’ın encümen üyeliği görevinden istifa ettiği resmi olarak duyuruldu. Ancak, meclis üyeleri arasında dolaşan iddialar, istifanın ardında anlaşmazlık nedeniyle olduğu öne sürüldü. Bazı meclis üyeleri, Taşır’ın istifasının, belediye içindeki bazı üye ve görevlilerle yaşadığı uyuşmazlıklar nedeniyle gerçekleştiğini iddia etti. Bu iddialar, toplantı sırasında resmi bir açıklamayla doğrulanmasa da, kulislerde konuşulan başlıca konular arasında yer aldı. Seyit Ahmet Taşır’ın istifasıyla boşalan encümen üyeliği için yapılan gizli oylamada, Adil Demirel tek aday olarak öne çıktı. 28 meclis üyesinin oy kullandığı seçimde, Demirel 24 oy alarak yeni encümen üyesi seçildi. Demirel’in seçilmesi, meclis üyeleri arasında geniş bir mutabakat sağlandığını gösterirken, yeni encümen üyesinin belediye çalışmalarına nasıl bir katkı sağlayacağı merak konusu oldu.>>MEHMET TURAN ÇİĞDEM
EDİTÖR



















